פרסום ראשון: רשימת ההקצאות של עיריית בני ברק

בעירייה מציינים כי העדיפות ניתנה לפי הצרכים של המבקשים, עם מתן זכות קדימה לממתינים תקופה ארוכה יותר ולבעלי הצורך הגדול יותר
איתי גדסי | צילום: דוד זר 1 Comment on פרסום ראשון: רשימת ההקצאות של עיריית בני ברק

סוגיית הקצאת שטחי הציבור האחרונים בבני ברק עוררה מאבקים קשים בין דגל התורה לראש העיר זייברט • מחר צפויה לפרסם העירייה את רשימת המוסדות שיזכו • בפנים: הרשימה המלאה

צילום: דוד זר
בעירייה מציינים כי העדיפות ניתנה לפי הצרכים של המבקשים, עם מתן זכות קדימה לממתינים תקופה ארוכה יותר ולבעלי הצורך הגדול יותר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת ההקצאות החלה, או הגיעה לסיומה?: אחרי צווי המניעה והמלחמה בין דגל התורה לזייברט, חלוקת ההקצאות למוסדות יוצאת לדרך.

בשלב ראשון יפורסמו מחר (ג') ביומונים החרדים מודעות פרסום ההקצאות המוצעות למוסדות החינוך בעיר, אשר יועמדו בפני הציבור ובעלי עניין יוכלו להתנגד בתוך 45 יום. בסבב הראשון של הקצאות פורסמו 18 הקצאות מתוך כ-35 בקשות להקצאה.

"קול חי" חושף את רשימת התלמודי תורה שזכו לקבל שטח מהעירייה בסיבוב הראשון:

ת"ת גור (אגו"י) קיבלו 8 כיתות ברחוב אבטליון. שערי ציון (ש"ס) 8 כיתות ברחוב אבטליון ו-8 כיתות ברחוב בארי-ארמון הנציב. תורת יעקב (קד-דגל) 8 כיתות בבארי. זיו התורה (כלל חסידי) 8 כיתות באבטליון. באר יהושע (דגל) – 8 כיתות באבטליון. עטרת שלמה (דגל) 16 כיתות באבטליון ובארי.

סערט ויזניץ' (אגו"י), 8 כיתות ברחוב לנדא. מונקאטש, 16 כיתות ברחוב יעל. ויזניץ' (ישיבה קטנה) 8 כיתות ברחוב הרימון. סמינר גברא (ש"ס) 16 כיתות במחסני העירייה – אשל אברהם. ת"ת שתילי זיתים (ש"ס) 8 כיתות במחסני העירייה ו-8 כיתות ברחוב צפת. נטע שעשועים (דגל) 8 כיתות בלנדא. יסוד עולם (דגל) – 8 כיתות ברחוב פתחיה.

נציין כי אמור להתקיים סבב נוסף של חלוקת הקצאות. וכי גם בסבב הנוכחי ישנם מנהלי מוסדות זועמים על כך שלא נכנסו לחלוקה, ולדבריהם יש צורך עז שיקבלו, על פני אחרים שכבר קיבלו בעבר.

מרבית השטחים שחולקו כעת לתלמודי התורה הם במרכז העיר בני ברק, מה שאומר שאם ההקצאות הללו יאושרו, ההקצאות הבאות יהיו רק בצפון העיר (פרדס כץ וקרית הרצוג).

לועדת ההקצאות בראשות חנוך זיידמן הוגשו 250 בקשות להקצאה, הכוללות מוסדות חינוך, בתי כנסת ועמותות. כמו"כ חברים בועדה ישראל קשטן, יהודה ליבוביץ', ציפורה לנדא ואריק אדלר.

בעירייה מציינים כי העדיפות ניתנה לפי הצרכים של המבקשים, עם מתן זכות קדימה לממתינים תקופה ארוכה יותר ולבעלי הצורך הגדול יותר. והחלוקה היא שליש לאגו"י שליש לדגל ושליש לש"ס.

נציין כי נראה שבדגל התורה הגיעו להסכמות עם זייברט בנוגע לחלוקה, שכן פרסום ההקצאות מחר עובר בשקט מצידם של החברים מהקומה השלישית בבניין העירייה.

bcf225eeedfc6c1e2d602c2af882f7e8



1 תגובות

מיין תגובות